Świąteczna playlista - BLOGMAS

Cześć

Dzisiaj trochę muzycznie. Czy ktoś z Was wyobraża sobie, żeby nie było kolęd lub piosenek świątecznych? Ja sobie tego nie wyobrażam. Kolędy i piosenki świąteczne to moje ulubione. Mogłabym je śpiewać cały rok. Chociaż teraz mam taką okazję, przy szykowaniu koncertu. 


Choinka już ubrana, pokój wysprzątany, pierniki zrobione, ciastka zrobione, babeczki kruche czekają na krem, czego nam brakuje? Śniegu i muzyki.  Każdy chyba ma swoje ulubione kawałki, które są już znane na pamięć. Ja również takie mam i dzisiaj Wam je przedstawię


1. Coraz bliżej święta 

2. Kolęda dla nieobecnych 

3. Last Christmas 

4.  Shake up Christmas

5. Pierwsza Gwiazda 

6. Mario czy już wiesz?

7.All I Want For Christmas Is You

8.Let it Snow!

9.Pada Śnieg

10. Wielkie świąteczne całowanie



Nie wiem jak Was, ale mnie piosenki świąteczne wprowadzają w taką świąteczną atmosferę. Magia świąt i tych piosenek to coś niesamowitego. Słuchając piosenek świątecznych czuję jakbym była w innym świecie, takim magicznym. 

 Składanka kolęd: 


Playlista świąteczna: 
 



Post powstał przy okazji udziału w akcji  Wspólne blogowanie przy choince. 

Jakie są Wasze ulubione piosenki świąteczne? 

Do następnego 
Marysia 

Komentarze

  1. Z Twojej playlisty lubię tylko "let it snow" ;) Ostatnio zakochałam się w świątecznych piosenkach Elvisa Presley'a i Franka Sinatry, czyli bardzo klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest juz po tegorocznych świętach, ale zapomniałam o tym archiwalnym wpisie. Jest dla mnie ważny o tyle, że jeden z utworów świątecznych prześladował mnie w tym sezonie miesiąc przed Bożym Narodzeniem. Wykonany w celu charytatywnym (pomoc głodującym w Afryce) po raz pierwszy 35 lat temu przez grupę Band Aid - "Do they know it"s Christmas?" - coś z melodią i przekazem dającym do myślenia! https://youtu.be/bjQzJAKxTrE

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz